نیت کنید و فالتان را بخوانید | فال حافظ آنلاین با تفسیر کامل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.
نیت کنید و فالتان را بخوانید | فال حافظ آنلاین با تفسیر کامل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
کد خبر : ۷۵۲۳۳

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.


انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.



فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین فروردین 
جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۴ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پس از مدت‌ها با خواست و یاری خدا زندگی به تو روی کرده است. بین تو و او صلح و ثبات برقرار گردیده و تو از این بابت بسیار خوشحالی. مژده باد بر تو که در این دنیای پر هیاهو و آشوب به زندگی آرامی توأم با خوشبختی و شادکامی خواهی رسید. اما بدان که شرط تداوم این زندگی فداکاری و تلاش است در راه کسانی که دوستشان داری.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های پنجم تا هفتم می‌فرماید:

‌* سپاس خدای را که مرشد از روی لطف با من آشتی کرد و از تقصیرم گذشت. یاران خانقاه بدین مناسبت به وجد و شور عارفانه پرداختند و ساغری از باده معرفت به نشانه سپاس از پیرو مرشد نوشیدند.

* آتشی که شعله آن باعث خنده شمع می‌شود، آتش نیست. آتش راستین سوز عشق است که در خرمن پروانه افتاد و آن را کاملاً سوخت.

* از آن روز که گیسوی عروس سخن را با شیهه قلم آرایش دادند، هیچ سخن سرایی مانند حافظ از چهره هنر پرده بر نگرفت و جمال آن را آشکار نکرد.

۲- این فال بر شما مبارک باد. اگر تو را می‌شناختم یا می‌دیدم، حضوراً تبریک می‌گفتم، زیرا ستاره اقبال شما در برج پیروزیست و همای کامیابی به شرط سرعت عمل و دقت همگام شما می‌باشد. بی صبری و بی قراری پایان یافت و در‌های نعمت به روی شما باز شده است. وقتی کاملاً موفق شدی، به خانواده بویژه کسانی که به شما نیاز مادی و معنوی دارند، کمک کنید و بدانید هر ناراحتی مسلماً راحتی به دنبال دارد. باید بگویم قلمرو‌های راحتی بدون رنج و زحمت، تابوت‌هایی با پوشش مخمل اند و وقتی که در تابوت‌هایی با پوشش مخمل قرار گیریم، خواهیم مرد. پس از خطر، ریسک، فعالیت و کوشش هراس نداشته باشید.

۳- اگر با کسی قهر هستی، حتماً آشتی کن. کسی را که دوست داری، بدان واقعاً او نیز تو را دوست دارد، اما راه و رسم آنرا نمی‌داند و غرورش اجازه نمی‌دهد تا در مقابل شما اظهار کند. چهار فرزند در طالع داری که دومی نابغه می‌شود. مقام جدید و تغییر شغل و مکان به زودی بوجود می‌آید و آسایش، قرین و همراه خانواده شما و او خواهد شد.

۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: با اراده، موفق، مرفه، زیرک و ناقلا، هنرمند، نابغه، قوی، انتقامجو، افسونگر، مبتکر، سیاستمدار، طناز، شیطان، فریبنده، حیله گر، مهربان، بخشنده، اهل گردش، خانواده دوست و رفیق دوست.


فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت 
جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می‌رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه‌ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هشتم و نهم می‌فرماید:

* گل، ناز پروردگی و خود نمایی را از اندازه بیشتر کرد. از روی بخشش چهره ات را نشان بده تا او شرمسار شود. زیرا سرو می‌بالد و ناز می‌کند و خوب نیست که تو قامت استوار خود را نمایان نسازی.

* اگر حافظ میل به ابروی تو دارد، در واقع لایق و شایسته این کار است، زیرا اهل رمز و کلام جایش در گوشه محراب می‌باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- بخت و اقبال شما بسیار خوبست. از این پس سعادت یار شماست و دوران سختی و ناراحتی پایان پذیرفت. خبری خوش در راه می‌باشد. شاهین کامیابی قصد نشستن بر خانه شما را دارد. مبادا با بی احتیاطی، عجله و عدم توجه آن را به پرواز درآورید. زیرا این نیت موجب می‌شود از غم و اندوه رها شوید و کار شما رونق پیدا کند بطوری که حسودان چشم دیدن شما را نخواهند داشت.

۳- خبر خوشی دریافت می‌کنید. بیمار تا دو ماه دیگر شفا می‌یابد. قرض ادا می‌شود. مسکن و کار بر وفق مراد خواهد بود. ملاقات مهمی و مسافرت خیری در پیش می‌باشد. پس نگرانی شما در مورد مسافرتان بی مورد می‌باشد. نذر خود را ادا کنید.


۴- پرپر شدن گل قصاص دلبستگی قبلی اوست. وقتی از ساحل آشوب زده زندگی دیگران می‌گذری، سعی کن کمتر به کف‌ها چشم بدوزی بلکه باید صافی دریا را تماشا کنی.

۵- قلب شما به زیبایی تمام گلهاست. خوشا به حال کسی که برایش قلبتان می‌تپد. همواره خدا یار شماست. نگران نباشید.

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین خرداد 
جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۲ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
سالهاست که در انتظار فرصتی مناسب زمینه چینی می‌کنی، اما بدان که هنوز وقت مناسب برای انجام این نیت فرا نرسیده است. تو همچنان باید تلاش کنی و از دوستان واقعی خود در انجام این نیت کمک بگیری. از نصیحت‌ها و تجربیات افراد دانا و با تجربه استفاده کن که تو را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مدت‌ها در اندیشه و فکر کاری هستید که از آن رضایت کامل ندارید و نمی‌خواهید به او نیز بگویید. بلکه در تردید کامل به سر می‌برید و از اینکه با دوستان نیز در میان بگذارید، ناراحت هستید. زیرا هر کس را شایسته مشورت نمی‌دانید. به شما می‌گویم این نیت فعلاً مقدماتش فراهم نشده و اجرای آن بسیار زود می‌باشد.
۲- از تصمیمی که دارید شما را بر حذر می‌دارم. زیرا راهی طولانی در پیش خواهید داشت. در حالی که اگر آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید، اوضاع شما به مراتب بهتر و عالی‌تر خواهد شد. به هر صورت این تصمیم در این موقعیت صلاح نمی‌باشد.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. برایش دعا نمایید که انشاءالله گشایش حاصل شود.
۴- بیمار روز به روز بدتر می‌شود، لازم است از او مراقبت کنید، چون روحیه خود را باخته است. مسافر شما برای انجام کارهایش به زمان بیشتری نیاز دارد. قرض فعلاً ادا نمی‌شود، زیرا امکان آن نمی‌باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت را توصیه می‌کنم. خرید و فروش هر دو فرقی ندارد.
۵- در آینده‌ای نزدیک خوابی خواهید دید که برف بازی می‌کنید و در برف هستید. نشانه آنست که پاکی بی آلایشی در وجود شما موج می‌زند و اضطراب و پریشانی به زودی بر طرف می‌شود.
۶- درآینده موقعیت بهتری خواهید داشت بنابراین بیش از حد ولخرجی نکنید و تا می‌توانید پس انداز کنید.
فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۸ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
بزودی از جانب شخص معتبری دعوت به کار می‌شوی. تو که به دنبال موقعیت مناسب برای پیشرفت هستی این فرصت را از دست مده، زیرا با توجه به توانایی‌های تو، بزودی در این راه به پیشرفت‌های بزرگی نائل می‌شوی. فقط بدان که در این راه خطر گمراهی است، برای آنکه در چاه نیفتی، در حین انجام کار از یک راهنمای قابل استفاده کن.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم تا نهم می‌فرماید:
*‌ای دل اگر تو را به عالم فنای فی الله برسانند، به تمام دنیا حکومت می‌کنی.
* تو اهل درویشی و عشق نیستی پس لاف تجرد مزن. کرسی وزارت خود را تو که خواجه جلال الدین توران شاه وزیر شاه شجاعی حفظ کن.
*‌ای حافظ که آرزو‌های باطل در سر می‌پروری، از این سخن شرم کن. کردار نیک تو چیست که به پاداش آن خواهان بهشت شده ای.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بر شما مبارک باد، زیرا به زودی انجام می‌گیرد و جای نگرانی نمی‌باشد. همه شما را دوست دارند و از اخلاق پسندیده و محبت شما سخن می‌گویند. از اینکه از ذوق سرشاری و برخوردارید و در هر مجلس و محفلی، برجسته و مورد توجه می‌باشید. شکر خدای را به جای آورید. از صدقه دادن کوتاهی نکنید.
۳- یکی از اقوام نزدیک که به ظاهر شخص محترمی است، نیاز مبرم به شما و خانوادیتان دارد. هرچه زودتر به او مساعدت کنید.
۴- پدر یا همسر شما از پیشامدی ناگوار رهایی پیدا کرده. به شکرانه آن احسان کنید. مسافر شما حالش خوبست. به زودی به مسافرتی می‌روید و خیلی چیز‌ها برای شما روشن خواهد شد. نگران نباشید.
۶- ویژگی‌های شما عبارت اند از: هنرمند، حس ششم قوی، اندیشه پاک و بی آلایش، مهربان، شکاک، شلخته و محبوب.
 

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین مرداد
جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۲ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی‌کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی‌رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما و حاجات خود را از خدای بزرگ بخواه که او قادر مطلق است.
 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم تا ششم می‌فرماید:
* نگاه کن کسی که اجازه شنیدن پایکوبی و آواز درویشان را نمی‌داد، اینک با فریاد چنگ به پای کوبی پرداخته است.
* به شکرانه این نعمت که من غلام فرمانبردار تو هستم و تو پادشاه، فرمانفرمای من هستی. به عاشقان توجهی کن.
* ما به جرعه‌ای از جام ساغر تو بسیار محتاجیم، اما برای بدست آوردن این نیاز گستاخی نمی‌کنیم و دردسر نمی‌دهیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با او یکرنگ و یکدل هستید ولی متاسفانه او هنوز مردد می‌باشد. پس بهتر است اقدام کنید و او را از تردید و نابسامانی برکنار دارید و با دادن هدیه، مراتب لطف خود را نشان دهید.
۳- این نیت فراز و نشیب‌های فراوانی دارد که به زودی مشکلات آن حل می‌شود و اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.
۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید، اما با لجبازی و بگو مگو‌های بیهوده، موجبات نارضایتی را فراهم می‌آورید که در دراز مدت، به صلاح شما نیست. زیرا آنها شما را خیلی دوست دارند ولی شما زمان و کار‌ها را در هم می‌ریزید.
۵- پیشنهادی دریافت کرده اید که نیاز به تدبیر بیشتر دارد ولی در هر حال به نفع خانواده شما می‌باشد. اگر با فکر و دور اندیشی عملی گردد.
۶- اگر بیماری شما خطر دارد اولاً صدقه بدهید ثانیاً در ۶ شب متوالی سوره مبارکه احزاب آیه ۳۸ تا ۴۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۷- یکی از نزدیکان دچار حادثه‌ای شده. به او کمک کنید. در مورد مسایل آن عزیزی که دیروز با شما سخن گفت، بی تفاوت نباشید. مسافرت و خرید را توصیه می‌کنم. موفقیت تحصیلی و عشقی حتمی است.
 

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین شهریور 
جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۲ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
به دنبال درمانی برای درد‌های خود و چاره‌ای برای زندگیت می‌گردی. دل به کسی سپرده‌ای که عشق او برای تو جز رنج و غم و عذاب ارمغانی نداشته است. تو خود می‌دانی که وصال او سرابی بیش نیست، ولی زندگی در سراب عملی نمی‌باشد. از این نیت صرف نظر کن و گمشده خود را در جای دیگری بیاب.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می‌فرماید:
*‌ای حافظ چرا دل به خیال دیدار زیبارویان سپرده ای؟ مگر نمی‌دانی که تشنه کام از برق سراب سیر نمی‌شود؟
۲- زندگی را با تن آسایی و خوشی می‌خواهید بر باد دهید. در حالی که شما از چنان قدرتی برخوردارید که به هر کاری دست بزنید، کاملاً موفق و پیروز خواهید شد. بویژه آنکه از وجاهت و زیبایی برخوردارید. پس چرا سعی نمی‌کنید، زیرا زندگی شما آمیخته‌ای از فرهنگ دو گانه است.
۳- اگر ارزش واقعی شما را درک نمی‌کنند، ناراحت نباشید. زیرا رسم مردم روزگار این چنین است. چشمان نگران و قلب تپنده عزیز و مهربانی بخاطر تلاش و کوشش و موفقیت شما در سینه اش می‌زند و نگران شماست. مسافر مهربان و کله شقی که راجع به او فکر می‌کنید، به زودی گره از کارش باز می‌شود و اوضاع او رونق پیدا می‌کند.
۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: محتاط و فلسفی مشرب، مخالف دورویی و دورنگی، مخالف دروغگویی و ریا، یکرنگ، کمی ناقلا و مهربان.
۵- رنگ قرمز یا سرخابی را برایتان پیشنهاد می‌کنم که با طبع شما سازگاری دارد و حرارت عشق، محبت و زندگی را در قلب شما روشن می‌کند و همیشه شما را جهت تلاش و فعالیت سرزنده و مهیا می‌سازد.
۶- ارثی قابل توجه نصیب خانواده شما می‌شود. فرزندی دختر در راه می‌باشد که پا قدمی نیکو دارد.
فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین مهر 
جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۷ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده‌ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه‌های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دنیا زیباتر از آنست که شما تصورش را می‌کنی. اگر چه سختی و رنج را تحمل کرده اید ولی بالاخره بر اثر صبر، نوبت پیروزی شماست. چون انسانی هستید که خیر مردم را می‌خواهید. مسلماً لطف خداوند شامل حال شما شده و می‌شود. جای نگرانی نمی‌باشد.
۲- اگر چه دنیا محل گذر است ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می‌ماند. افرادی مانند شما که دارای قلبی پاک هستند، همیشه موفقند. اگر این کامیابی بر اثر رنج بدست آید، پس صداقت، تلاش، پشتکار و سرعت عمل را از دست نده تا بر رقیبان پیروز شوید.
۳- حضرت حافظ در بیت‌های اول، دوم و چهارم می‌فرماید:
*‌ای باد صبا، عبور کردن از منزل محبوب را مضایقه نکن و از او برای عاشق مسکین خبری بیاور.
*‌ای گل به شکرانه آنکه طالع و بخت تو خوب گردید، خندانی. پس بوی وصال را از بلبل عاشق سحری مضایقه نکن.

* حال که لب شیرین تو چشمه قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و از طوطی، شکر را مضایقه نکن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- این نیت با کمی صبر و حوصله عملی می‌گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این پریشانی شما نتیجه وسواس، تردید و عدم اتکای به خود می‌باشد.
۵- مسافر شما حالش کاملاً خوبست و کارش رو به سامان می‌باشد. پس نذر او را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سپاسگزاری کنید.
۶- خرید و فروش را توصیه می‌کنم. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نمی‌باشد. پدر و همسر شما درگیر مساله ایست و نیاز به کمک دارد، اما غرورش اجازه درخواست نمی‌دهد. به هر نحو به او کمک کنید. اگر می‌خواهید مسافر یا غایب شما زود باز آید، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۲۴ تا ۳۱ را در هفت شب بخوانید که گشایش بسیار است. بیمار شما نیاز به مراقبت بیشتر دارد. ۴ فرزند در طالع دارید که سومی اوضاعش خوب خواهد شد
فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین آبان 
جواب فال شما: غزل شماره ۱۵۳ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
برای انسان امید در زندگی، چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا، چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های سوم تا پنجم می‌فرماید:
* دیشب محبوب زیبایم، چون به آهنگ رقص و پایکوبی بلند شد چین ناز و تکبر را از ابرو بازکرد و دل‌های یاران را با گره عشق محکم بست.
* من آنگاه دست از رنگ تقوی و پارسایی با خون دل پاک کردم و دست از توقی کشیدم که چشم مست یار هوشمندان را به عشقبازی و باده خوری دعوت می‌کرد.
* کدام سنگدل شیوه راهزنی دل‌ها را به او آموخت که از اول، چون گرام بیرون نهاد را که بر عاشقان شب تا سحر نخفته گرفت و دل‌های آنان را به یغما برد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت حتماً قابل اجراست، اما قدری صبر و حوصله همراه با سرعت عمل، دقت و فعالیت نیاز دارد ولی حتماً عملی می‌باشد.
۳- ویژگی‌های شما عبارت اند از: با اراده، جنجالی، پرشور، قدرشناس، با شخصیت، موفق، پر توقع، خود خواه، حادثه جو، مسلط به نفس، نظر بلند، پشتکاردار، اهل سوال، طوفان به پا کن، عجول، ولخرج و اهل تفریح.

۴- موفقیت در چند قدمی شما می‌باشد. با کمی دقت و اراده می‌توانید آنرا در آغوش بگیرید. به پدر و مادر محبت کنید و با زخم زبان اطرافیان خود را دلسرد نکنید. نسبت به همسر خود گستاخ نباشید که این عمل هم اندازه‌ای دارد. مسافر اینک مشغول سرو سامان دادن اوضاع خود می‌باشد، حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق می‌شوند. بیمار فعلاً به حال خود می‌ماند. قرض ادا می‌شود. مسافرتی در پیش دارید و گره از کار‌ها باز می‌شود. مبارک است.
ـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین آذر 
جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۸ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
نیتی در سر داری و می‌خواهی کار تازه‌ای را آغاز کنی. فکر می‌کنی با آغاز این کار به آرامش خواهی رسید، اما بدان که کار و زندگی و خانواده همه بهانه‌هایی است برای بودن. اگر می‌خواهی به کمال برسی، روح خود را بزرگ کن و خود را اسیر دام‌های دنیا نکن. وجود انسان معمای پیچیده‌ی طبیعت است که کسی از راز آن آگاه نیست و تنها کسانی از این امتحان سربلند خارج می‌شوند که به خدا توکل داشته باشند.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های هشتم و نهم می‌فرماید:
*‌ای ساقی کشتی شراب را به ما بسپار تا از دریای بیکران غم عشق به سلامت به ساحل نجات رسیم و آلوده دل باشیم.
*‌ای حافظ، هستی ما در این دنیا سخن پوشیده و راز سربسته‌ای است و تحقیق ما درباره آن ها، چون سخن ساحران و داستان گویان است که راهی به مقصود ندارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت اگر دقیقاً و با شور، مشورت و آگاهی عمل گردد، بسیار خوب و پسندیده می‌باشد. پس با نیروی عقل و خرد و با استفاده از تجربیات آگاهان گام بردارید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و موفق شوید.
۳- اگر انجام این نیت با آگاهی و بصیرت انجام نگیرد، خطرات فراوانی در پی خواهد داشت. پس با سرعت عمل، زیرکی، تلاش و توکل بر خداوند اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۴- مسافر شما اوضاع کارش رو به بهبودی است و مشکلاتش حل می‌شود. بیمار شفا می‌یابد. قرض ادا می‌شود. مسافرت مهمی به همراه معامله‌ای سود آور در پیش دارید.
۵- سه گناه است که کیفر آن در همین دنیا داده می‌شود و به آخرت نمی‌افتد:
• ناراحت کردن پدر و مادر
• ظلم و ستم بر مردم

• بدی کردن در مقابل نیکی
۶- در امور علمی به شرط تلاش پیشرفت می‌کنید. صاحب همسر و فرزندان خوبی می‌شوید که فرزند اولی شما بازرگان و تاجر و آخری نابغه خواهد بود.
۷- در این موقعیت فکر‌های پریشان نکنید، زیرا وظیفه مهمتری دارید که باید با تمام حواس متوجه آن باشید.
۸- این قدر بدی اقوام او را به رخش نکشید که صبر و حوصله نیز اندازه‌ای دارد، زیرا او لجباز است.
فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین دی 
جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمری است منتظر کسی هستی که به زندگیت سروسامانی دهد، اما حالا که نیت ایجاد یک تحول مثبت را در زندگی کرده‌ای بهتر است تردید نکنی و هرچه سریعتر به نیت خود جامه عمل بپوشانی، زیرا نگرانی تو در این موارد کاملا بیهوده است. اگر می‌خواهی به مقصود و مراد خود برسی اکنون زمان عمل رسیده. هرچه سریعتر آغاز کن که به بزرگی و عزت خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های سوم تا پنجم می‌فرماید:

*‌ای شناسای رهرو حق، چون در خرقه تن آتش زدی و ریا و غرور را ترک کردی، اینک کوشش کن برای قلندری در محفل رندان جهان، صدرنشین باشی.

* به محبوب که می‌گفت دلم نگران و منتظر تو می‌باشد، بازگو که اکنون سالم و ایمن به نزد تو می‌آیم. چشم به راه باش.

* دل من از اندوه دوری آن لب لعل سرخ رنگ، خون گردیده ای، صندوقچه محبت همچنان با مهر و نشان عشق گذشته، دست نخورده بمان.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.


۲- شما در فراق و یا چشم انتظار کسی یا چیزی می‌باشید. بطوری که تمام حواس و فکر و ذکر شما گردیده است. به شما مژده می‌دهم که به مرادت می‌رسی و جای هیچ گونه نگرانی نمی‌باشد. او سالم و خوش و خرم در فکر شما است. تا یک هفته دیگر اتفاقات زیبا و مهم و خوبی روی می‌دهد بطوریکه تصور و باور نخواهی کرد.

۳- آینده روشنی در پیش دارید بطوری که موجب افتخار همگان خواهید شد. ولی مواظب باش حسودان در کمین نشسته اند و قصد دارند از راه به ظاهر دوستی، آسیب برسانند. بویژه آن کسی که قدی کوتاه، بینی کوتاه و چشم درشتی دارد و چهار شانه و پر مدعاست.

۴- تا یک هفته دیگر، هدیه و خبر جالبی دریافت می‌کنید. بیمار شما تا یک هفته دیگر شفا می‌یابد. مسافر شما کارش درست شد. با دقت و سرعت عمل و تلاش مواظب رقیبان باشید. اگر می‌خواهید ملکی یا ساختمانی بخرید، در ۶ شب متوالی سوره مبارکه نوح آیه ۱۲ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

۵- او را از طریق بگو مگو امتحان کردی، مشاهده کردید که سر به راه و مطیع نشد. پس لازم است از نیروی احساس و عاطفه بهره بگیرید. مسلم بدانید که بر اثر مهر و محبت سنگ هم نرم میشود.

۶- تغذیه خوب را مورد توجه قرار دهید و منتظر خبر خوبی از طریق موبایل و اینترنت باشید

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین بهمن 
جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی‌کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی‌رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما و حاجات خود را از خدای بزرگ بخواه که او قادر مطلق است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم تا ششم می‌فرماید:

* نگاه کن کسی که اجازه شنیدن پایکوبی و آواز درویشان را نمی‌داد، اینک با فریاد چنگ به پای کوبی پرداخته است.

* به شکرانه این نعمت که من غلام فرمانبردار تو هستم و تو پادشاه، فرمانفرمای من هستی. به عاشقان توجهی کن.

* ما به جرعه‌ای از جام ساغر تو بسیار محتاجیم، اما برای بدست آوردن این نیاز گستاخی نمی‌کنیم و دردسر نمی‌دهیم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما با او یکرنگ و یکدل هستید ولی متاسفانه او هنوز مردد می‌باشد. پس بهتر است اقدام کنید و او را از تردید و نابسامانی برکنار دارید و با دادن هدیه، مراتب لطف خود را نشان دهید.

۳- این نیت فراز و نشیب‌های فراوانی دارد که به زودی مشکلات آن حل می‌شود و اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.

۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید، اما با لجبازی و بگو مگو‌های بیهوده، موجبات نارضایتی را فراهم می‌آورید که در دراز مدت، به صلاح شما نیست. زیرا آنها شما را خیلی دوست دارند ولی شما زمان و کار‌ها را در هم می‌ریزید.

۵- پیشنهادی دریافت کرده اید که نیاز به تدبیر بیشتر دارد ولی در هر حال به نفع خانواده شما می‌باشد. اگر با فکر و دور اندیشی عملی گردد.

۶- اگر بیماری شما خطر دارد اولاً صدقه بدهید ثانیاً در ۶ شب متوالی سوره مبارکه احزاب آیه ۳۸ تا ۴۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۷- یکی از نزدیکان دچار حادثه‌ای شده. به او کمک کنید. در مورد مسایل آن عزیزی که دیروز با شما سخن گفت، بی تفاوت نباشید. مسافرت و خرید را توصیه می‌کنم. موفقیت تحصیلی و عشقی حتمی است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ متولدین اسفند
جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۹ از دیوان حافظ
تعبیر فال حافظ شما:
سالهاست در تهذیب نفس کوشایی و بر حرص و طمع خود لگام زده ای، اما بدان برای رسیدن به مراتب عالی باید مرحله به مرحله پیش بروی. تا شاگردی نکنی استاد نخواهی شد. از تجربیات افراد دانا در این راه استفاده کن. به خدا توکل کن تا اجر تلاش‌های خود را ببینی.
 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- نتیجه این فال را به شما تبریک می‌گویم. قدم در مسیری گذاشته اید که نیاز به سرعت عمل، دقت، مهارت و فکر دارد و سرانجامی نیکو و عالی هم خواهد داشت. حرکت در این راه بر شما مبارک باد. به شرط آنکه از استادانی کار آزموده بهره بگیرید و راهنمایی شوید.
۲- اگر این مسیر را با اراده‌ای قوی طی کنید و ادامه دهید، در آینده از چنان محبوبیت و شهرتی برخوردار می‌شوید که همه آرزوی دیدار و ملاقات شما را خواهند داشت و اگر این نیت را برای کسی دیگر گرفته اید، این سخنان را به او بگویید که با تصمیمی قوی ادامه دهد و دلسرد نشود که سختی‌های راه به شیرینی آن می‌ارزد.
۳- به شما مژده می‌دهم که زندگی بسیار خوبی در انتظار شماست. آینده‌ای درخشان دارید. مسافرت صلاح نمی‌باشد. خرید و فروش عالی است. شغل و مقام مهمی به شما پیشنهاد خواهد شد. تغییرات کلی روی می‌دهد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت مهمی در پیش دارید و ملاقات خوبی دست می‌دهد.
۴- در ۶ شب آینده خوابی خواهید دید که به مسافرت میروید. نشانه آنست که به سوی حقایق نوین درونی و اندیشه‌های تازه حرکت می‌کنید، بطوری که در‌های خوشبختی به روی شما باز می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر